13 jan Palatka-BocaRaton (270 mijl)

14 januari 2023 - Palm Beach County, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag de laatste (hele) dag in Florida. Vanmorgen vroeg opgestaan (als je om 2100 uur al ligt te slapen dan is 0530 uur opstaan goed te doen) en vroeg nog even een beetje ontbeten. Daarna de auto ingeladen en uitgecheckt. Links de brug over en richting onze eerste stop gereden. En dat was een Starbucks want we wilden echt wel een goeie bak koffie hebben. Die van het hotel hebben we vandaag niet eens geprobeerd.

Daarna de I95 opgereden en met gemiddeld 85 mph richting het zuiden gereden in de hoop dat het daar wat warmer was dan in Palatka. Daar was 16 graden niet echt aangenaam. En gelukkig was dat ook zo, rond 12 uur was het al bijna 23 graden. En omdat we in het zuiden van Florida kwamen waren er genoeg Cracker Barrel restaurants en daar heerlijk geluncht. Een lekkere salade en groentesoep. Heerlijk J.

Daarna gelijk verder gereden want we moesten nog 150 mijl verder. Ook nog maar even getankt (voor 85 cent de liter J) dus de KickDown kon weer gebruikt worden. Met ruim 300 pk is dat best wel leuk vond ik zelf. Hahahaha

Helaas de laatste 1,5 uur in de file gestaan maar ook dat was te doen. Om 1630 u waren we in Boca Raton waar Inge een heel fijn hotel had geboekt, zelfs met balkon.

Eindelijk weer een knappe TV en goed Internet en een kamer die niet stinkt naar chemische schoonmaakmiddelen. Love it XXX.

Om het eerste gedeelte van deze vakantie goed af te sluiten nogmaals uit eten geweest bij Outback. Wederom heeeeeeeeerlijk gegeten.

Nu liggen we allebei uitgeblust op bed, CNN op de TV en zit ik een reisverslag te maken en Inge is het filmpje aan het monteren. Wellicht gaat die vanavond nog geüpload worden

Morgenochtend om 0730 op want we willen om 0930 vertrekken naar Fort Lauderdale om de auto in te leveren en een taxi te nemen naar de haven om om 1240 u in te checken voor het 2e gedeelte van de vakantie. Ook daar hebben we echt zin in.

Dus lieve kijkbuis en Internet vriendjes, voor nu weer snaveltjes dicht en oogjes toe.

Tot morgen,

LATERSSSSSS

1. Marcel:
    14 januari 2023
    Poef, wel allemaal vervelend dit!