Yes...we zijn er!

14 mei 2019 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Het is nu 4.40 uur Nederlandse tijd en we zijn er! We zijn nu bijna 24 uur op en we zijn bekaf. De reis begon relaxed op Schiphol waar we snel door de douane en security gingen. Niks moeilijk doen...gewoon hele koffer in de bak en door de scanner. We vlogen met British Airways en net als de vorige keer was het goed. Van Amsterdam naar Londen Heathrow waren we mooi op tijd. Gelukkig had ik een leuke dame naast mij zitten die honderduit vertelde over haar reizen naar Amerika en de rest van de wereld; de tijd ging snel. En dan kom je in Heathrow. Alles moest uitgepakt worden, schoenen uit, horloges af, make-up werd gecontroleerd, de helft van de aanstekers in beslag genomen...en geen rookruimte voor René. We hadden vier uur overstaptijd en dat werden er zes door vertraging. Maar toen we eindelijke vertrokken waren, waren de stewards waren erg vriendelijk en je kon alle drank krijgen die je wilde...nou...kom maar door. De nieuwste films stonden in het entertainmentprogramma, dus we vermaakten ons wel. In Nashville duurde het nog een uur voordat we door de security gingen en toen konden we eindelijk het hotel bellen om ons op te halen van de luchthaven.
We zitten in het Country Inn and Suites vlakbij de luchthaven en het is een prima hotel. Even nog naar McDonalds gelopen voor een hamburger en wat te drinken en nu is het mooi geweest. Morgen na het ontbijt de auto halen en dan gaan we op pad. Welterusten!

1. Monique1968:
    14 mei 2019
    Hallo, leuk dat ik met jullie reis mee mag lezen. Het zijn inderdaad altijd lange dagen, die reisdagen. Fijne vakantie!
  2. Inge Lamers:
    14 mei 2019
    Dank je wel! Leuk dat je meeleest!