Einde vakantie met gemengde gevoelens

27 januari 2024 - Kastrup, Denemarken

Na Costa Rica kwam een zeedag en de Cayman Islands. We gingen voor anker en met tenderboten naar George Town. Helaas was voor ons de pret behoorlijk getemperd omdat we vanuit Nederland het trieste bericht kwam dat mijn moeder gevallen was en haar heup gebroken had. Waar ik zo bang voor was gebeurde dus en wat voel je je dan machteloos. Gelukkig heeft mijn broer alles goed opgepakt en zijn de jongens en een lieve vriendin naar mijn ouders geweest. Maar mijn gedachten waren continu bij hen en dus had ik geen behoefte aan een excursie of andere uitstapjes. Je wilt ook zo veel mogelijk in de buurt van WiFi zijn voor het geval dat.  Gelukkig is de operatie goed gegaan en kan ze al wat lopen, maar ik kan niet wachten om ze morgen weer te zien als we thuis zijn. Terug naar de Cayman Islands, het was er warm maar vooral mooi verzorgd en gezellig. Wel weer de bekende juwelierszaken en diamantzaken voor de wat rijkere Amerikanen. We hebben er wat gewandeld en nog twee paar oorbellen  en een kerstbal gescoord. Daarna heb ik lekker in het zonnetje gelegen en rustig aan gedaan. De vakantie liep op zijn eind en met een dubbel gevoel hebben we afscheid genomen van de boot en zijn bemanning. Voor beide een dikke tien. De reis was prachtig, we zijn uitgerust en we zijn al weer voorzichtig aan het fantaseren voor onze volgende reis in 2025. De terugreis ging deze keer veel beter; op tijd en een ruimere zitplek. We zitten nu in Kopenhagen en we gaan zo naar Amsterdam.

Het was erg leuk om verslag te doen van onze reis en hopelijk hebben jullie er ook van genoten. We gaan werken aan een nieuw avontuur en wie weet tot dan!!!

Liefs van Rene en Inge

1. Brigitte:
    27 januari 2024
    Dank je wel voor je leuke verhalen. Jammer van het nieuws van je moeder maar zo te horen gaat het gelukkig goed met haar. Nu lekker snel naar huis met je moeder knuffelen en daarna weer een mooie reis uitzoeken. Groetjes Brigitte
  2. Inge:
    27 januari 2024
    Dank je wel. Bedankt voor je lieve reactie!
  3. Bettie:
    27 januari 2024
    Vind de verhalen altijd weer even leuk, zo ben ik ook een beetje op vakantie. Hoop dat je moeder gauw weer op de been is. Een heup breken op die leeftijd geeft altijd extra spanning.
    Tot de volgende reis weer. 😘💋
  4. Ingrid:
    27 januari 2024
    Bedankt voor alle mooie verhalen en heel veel sterkte en beterschap voor je moeder!! Hopelijk kunnen jullie elkaar weer snel in de armen sluiten ❤️❤️❤️❤️❤️😘😘

Jouw reactie