And now...the end is near

31 mei 2019 - Wormer, Nederland

De vakantie zit erop. Helaas.

We hebben hem in stijl afgesloten door nog even een flinke voorraad kogels weg te schieten op de gun range van Nashville. Een nette shop waar we lekker ons eigen gang konden gaan. René zijn oog viel meteen op een Glock 19 dus die kregen we mee. Wel met het advies om later voor het vertrek onze onderarmen goed te wassen ivm de controle op het vliegveld.  Je wilt toch niet dat er kruitsporen op je kleding worden aangetroffen. Maar we hadden geen problemen ermee en konden door.

Het inchecken van de bagage was nog een beetje spannend. Eén van de tassen was stuk gegaan en we hebben toen een andere gekocht...veel groter. En dat is makkelijk...maar dan ga je ook er meer instoppen. En zoals met de meeste Amerikagangers...we gingen met een beetje heen, we kwamen met veel meer terug. Dus de tas woog 25,1 kg. Dus nog even een vest eruit gehaald en toen vond de stewardess het gelukkig prima. Pfftt....

De terugreis ging prima. In het vliegtuig de achterste twee stoelen als een soort duoseat, waardoor we de spullen naast ons kwijt konden. Dat was relaxed. Veel heb ik niet van de vlucht gemerkt aangezien ik een uur of vijf vast geslapen heb. Rene volgde al snel. De overstap in London Heathrow ging snel alhoewel we een verschrikkelijk eind hebben moeten lopen. Dit is de laatste keer denk ik dat we daar een overstap hebben gemaakt. Een vervelend en vooral duur vliegveld. Ook hier moesten we door de securitycheck alhoewel we dat in Nashville toch ook al uitgebreid hadden gehad.

In Nederland hebben we alleen ons paspoort laten zien aan de computer en toen waren we klaar. Met de trein lekker naar huis en Bart haalde ons op van het station.

Bij thuiskomst hebben we toch maar even gekeken wat we nu allemaal mee hebben genomen....laat ik het zo zeggen...Rene is klaar voor het komende jaar.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Deze keer hadden we (bijna) alle overnachtingen gepland en geboekt. Ook had ik een groot reisschema gemaakt wat we allemaal hadden kunnen doen onderweg. Een aantal dingen hebben we daarvan laten vallen omdat we er geen zin in hadden of gewoon te moe waren.  Al met al was het toch een aaneenschakeling van hoogtepunten waar we met veel plezier op terug kijken. Sommige dingen gaan we de volgende keer weer doen, andere dingen doen we de volgende keer anders. Maar 1 ding weten we zeker. We gaan weer terug.... Waarheen en wanneer weten we nog niet, maar het fantaseren erover is alweer begonnen. Ook dan hopen we dat jullie het leuk vinden om mee te reizen met ons. Bedankt voor jullie reacties die we erg leuk vonden, en tot de volgende keer!

1. Erik van der Gragt:
    31 mei 2019
    Ik heb genoten van jullie blog. Welkom thuis.
  2. Ingrid:
    31 mei 2019
    Vond het erg leuk om te lezen allemaal!! Welkom thuis!! En tot snel xxxxx
  3. John Lamers:
    3 juni 2019
    Geweldig!!!! Ik zou zo wel met jullie mee willen gaan.
  4. Bettie:
    3 juni 2019
    Vond het erg leuk om jullie te volgen. Nu zelf in de auto richting Italië. Groetjes Bettie Xx
  5. Inge Lamers:
    3 juni 2019
    Jij ook fijne reis! Veel plezier!
  6. Inge Lamers:
    3 juni 2019
    Over twee jaar gaan we weer ome john!!!! 😀