911…whats your emergency?

911…whats your emergency?

Hallo allemaal,

Gisteren namen we afscheid van ons mooie hotel in Memphis en reden we naar Nashville waar wij nu in een buitenwijk een prachtig airbnb huis hebben. Gelegen in een heel bosrijke omgeving. Heerlijk rustig en heel veel dieren hier. Vanmorgen speelden er 6 eekhoorntjes in de zeer grote voortuin en zo dadelijk gaan we heerlijk ontbijten op het achter terras onder de solar aangestuurde parasol. Wederom een geweldig huis.

Waar we wel om moeten denken is de afstap aan de voorzijde. Die is opgebouwd met een verhoging van 20 centimeter en alles is van betontegels…..en je raad het al: Daar kan je van afvallen. Inge was gisteravond de klos en ging hard onderuit. Knieschijf en vinger ontvelt. Dat worden blauwe plekken ben ik bang. Maar goed, we hoefden gelukkig nog geen 911 te bellen. Dat zou niet zo fijn zijn zo op de laatste 2 dagen van deze heerlijke vakantie.

Gisteren toch maar even een nieuwe weekendtas gekocht. De rode was al enigszins kapot en wij hebben eigenlijk een beetje teveel spullen gekocht. Het past gewoon niet in de twee beschikbare tassen. Dus zo dadelijk maar even kijken of we het nu wel in de tassen kunnen krijgen.

Vandaag nog even naar een premium mall toe. We hebben voor de rest alles gedaan wat we gepland hadden dus we hebben nu 2 dagen om even heerlijk te relaxen en ons voor te bereiden op de terugreis. We vliegen morgenavond om 2040 terug naar Nederland en zullen dan denk ik zo rond 17 uur de volgende dag weer thuis zijn. Tis omdat het moet maar eigenlijk willen we hier nog helemaal niet weg.

Wordt vervolgd,

Groetjes

Inge en René

1. Erik van der Gragt:
    28 mei 2019
    Aan al het goede komt een eind. Maar nu nog even niet. Geniet nog even!!!
  2. Ingrid:
    28 mei 2019
    Vond het enig om jullie verhalen te lezen, geniet nog even lekker van de laatste dagen en goeie reis terug!! Xxxxx