GAME ON

26 mei 2019 - Olive Branch, Mississippi, Verenigde Staten

GAME ON

Vandaag reden we van onze tussenstop door naar Memphis. We waren heel blij toen we onze kamer voor de komende 2 dagen zagen. Schoon, groot en fris. In tegenstelling tot dat wat we in Grenada hadden. Daar was de kamer van 2e rangs motel kwaliteit incl een dozijn zwarte haren die toch echt niet van ons waren. Dus…..Rodeway Inns and Suites…..BIG NO GO.

Onderweg een kleine omweg gemaakt van 8 mile om de Sardess Dam te bekijken. Wow, wat een mooi recreatie gebied. Ook zeer geschikt voor RV. Echt een aanrader en slechts 8 mile vanaf Interstate 55.

In Memphis aangekomen moesten we nog tot 15 uur wachten voor dat onze kamer klaar was dus gingen we eerst even shoppen bij de Target. Daar hadden ze toevallig nog mijn T Shirt waar ik al lang naar op zoek ben (Game of Thrones) en helaas voor mijn creditkaart ook nog een paar andere kledingstukken gekocht.

Daarna nog even naar de TJ Maxx store, die toevallig naast de Target was gelegen en daar nog maar voor de zekerheid een paar overhemden en polo’s gekocht. Ik kan de komende 2 jaar weer voort geloof ik.

Inge inmiddels ook de merkkleding want ook aan die kant gingen de Tommy H. blouses grif in het mandje.

Na het inchecken snel terug naar Memphis gereden want we hadden tickets voor een baseball wedstrijd van de RedBirds. Dit was echt een familie ding voor de bewoners hier want iedereen had de kids meegenomen. Al met al toch een man of 7000 op de tribune. Afgesloten met een knap vuurwerk en wij weer terug naar ons hotel.

Morgenochtend vroeg op want om 0810 uur hebben we een afspraak met de Formule 1 guys (ESPN2 HD) en om 1100 uur gaan we koffie drinken met Elvis. Dat schijnt zo een lokale zanger geweest te zijn hier.

Allemaal een fijne dag en wordt vervolgd,

Groet

Inge en Rene