Im sorry Ma’am, no room…..

25 mei 2019 - Grenada, Mississippi, Verenigde Staten

Im sorry Ma’am, no room…..

Vandaag vanuit Natchez vertrokken in de richting van Memphis. Onderweg zullen we een stop gaan maken en dan de dag er na verder naar Memphis.

Aangezien we vandaag geen grote plannen hebben hebben we besloten niet via de Interstate te gaan maar een gedeelte via de Natchez Trace Peakway te doen.

Dit bleek een echt lekkere en mooie weg te zijn waar je rustig 55 mph kan rijden op mooi asfalt. En geen last van trucks of grote wagens want die mogen er niet op J.

Elke zoveel kilometer een info stop waar je nuttige informatie kon lezen als je wilde.

Bij mijlpaal 122 bevindt zich het Cypres Swamp. Avontuurlijk als wij zijn zijn we daar gestopt en hebben deze trail te voet afgelegd. Dwars door een swamp gedeelte. Hele mooie fotos genomen.

Echt de moeite waard om hier even te stoppen. Aanrader !!!!

Daarna verder want we moesten nog een hotel boeken voor vanavond. Tja…..tis natuurlijk maandag Memorial day maar heel Amerika maakt er een gezellig lang weekend van. En dat lang weekend is al begonnen. Geen hotelkamer meer te krijgen…….Nog geen stress maar wel even snel een McDonalds opgezocht waar we wifi hadden zodat we via Booking.com nog konden zoeken naar wat er vrij was.

Gelukkig nog iets gevonden….niet geheel wat we normaal boeken want we zitten nu in een soort van motel van de categorie Laat Maar. Maar goed, het was de enige wat nog vrij was. Dus wij ook weer iets geleerd. Bij feestdagen ALTIJD van te voren boeken want anders ben je mooi….SCREWED zoals de Amerikanen zeggen.

Wel lekker wezen eten bij een Mexicaans restaurant. Inge is jarig dus die mocht uitzoeken waar we gingen eten. En dat hebben we gedaan. We zijn vol, af en best wel moe. Daarom zitten we nu een filmpje te kijken in onze motelkamer om morgenochtend naar Memphis te gaan en op zoek te gaan naar shirts van Games of Thrones. Er zijn er 2 die ik heel graag zou willen hebben dus hopen maar dat de Target die heeft.

Morgen ook naar een baseball wedstrijd. We hebben er allebei heel veel zin in dus dat wordt weer een leuke en volle dag morgen.

Tot de volgende keer,

Groet van Inge en René