Reacties
Reacties 51 - 67 van 67
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annelies Piets | Leuk om mee te reizen met jullie reis dmv je blog,… | 26 jan. '23 |
| Rein & Frederique | Leuk, interessante verhalen Goede terugreis naar NL… | 26 jan. '23 |
| Inge | Ja nou je het zegt....het comfort was bagger maar… | 24 jan. '23 |
| Rein & Frederique | 👍 Veel plezier Treintjes daar rijden dus wel op… | 23 jan. '23 |
| Rein & Frederique | Heeft Rene je niet eens een juweel geschonken, of… | 18 jan. '23 |
| Rene en Inge | Tja, over die zonden hoefde ik niet zo lang na te… | 18 jan. '23 |
| Marcel | Poef en ik maar werken! Nee klinkt allemaal heel fijn | 18 jan. '23 |
| Rein & Frederique | Tjee, jullie zitten in een totaal andere wereld !… | 17 jan. '23 |
| Marcel | Poef, wel allemaal vervelend dit! | 14 jan. '23 |
| Tjietra | Superleuk | 13 jan. '23 |
| Rein & Frederique | Dankzij je verhaal over een poepend nijlpaard , krijg… | 11 jan. '23 |
| Margriet | Kickerdekick 🐬 | 10 jan. '23 |
| Ingrid | Wat leuk allemaal!! Xxx | 10 jan. '23 |
| Marcel | Klinkt allemaal heel leuk, en morgen zwemmen tussen… | 9 jan. '23 |
| Rein & Frederique | Tjeemig, wat een begin! Gelukkig zijn jullie beiden… | 8 jan. '23 |
| Ingrid | Jeeeee!! Poehpoeh!! Wat een begin zeg!! In ieder geval… | 8 jan. '23 |
| Margriet | Nou … jullie beginnen in ieder geval niet saai ..… | 8 jan. '23 |


- Maria: ❤️
- Maria: Leuk verhaal weer Inge. Nog…
- Marcel: Leuk stukje weer!
- Bettie: Heerlijk om weer mee te reizen........😘
- Rein Wynja: Geweldiig verhaal weer !…
Alle reacties »