Gokken gokken gokken en eten

21 mei 2019 - Biloxi, Mississippi, Verenigde Staten

Twee nachten in het Beau rivage hotel in biloxi zijn een belevenis.  29 Etages en wij zaten op de 23ste.  Prachtig uitzicht en mooie kamer. Ik heb mijn ogen uitgekeken naar wie er allemaal zaten te gokken. De meest fanatieke oude dames met een drankje in de hand  en een sigaret erbij. Ja roken mag hier gewoon. In de rest van Amerika ben je bijna een paria als je rookt maar zodra ze geld aan je kunnen verdienen..... Natuurlijk hebben wij ook gegokt en uiteindelijk break even. En toch twee leuke avonden gehad. Mijn nieuwe gevleugelde uitspraak is voortaan..... als ik jou was zou ik nu gaan cashen... René werd er gek van.

Ook hebben we twee keer het buffet gedaan ,zodat we verschillende streek gerechten konden proeven.  Erg lekker allemaal.

Het was gisteren 32 graden dus zijn we het koele winkecentrum ingegaan. Het was er heerlijk rustig en we hebben ook voor de jongens lekker inkopen gedaan. Nu nog even denken hoe we het mee terug krijgen.

Zojuist onze honey swamp tour gereserveerd op aanraden van Erik. We are on the road again.