shoppen!!!

9 januari 2023 - Spring Hill, Florida, Verenigde Staten

En we hebben geshopt!!! De eerste mall waar we aankwamen in Tampa  was niets voor ons. Merken zoals Gucci, Louis Vuitton en Tesla. Niet onze smaak en ook een beetje goedkope zooi natuurlijk. :))) Dus we zijn doorgereden naar een andere mall en daar vonden we Tommy Hillfiger, Levis en Calvin Klein. Mooie outlet met heel veel leuke shops waar we lekker gescoord hebben. In de avond zijn we gaan eten bij Cracker Barrel. Dit is een restaurantketen met gewone Amerikaanse gerechten waar je dan ook veel Amerikanen ziet van oudere leeftijd. Bij dat restaurant zit altijd een winkeltje waar we in de vorige jaren leuke dingen gekocht hebben. Om 19 uur kwamen we bij het hotel aan in Weeki Wachee. Dit ligt ongeveer 50 mijl boven Tampa.  Hier blijven we twee nachten. Uitgeput zijn we vroeg naar bed gegaan.... morgen een spannende dag. Zwemmen met ......... en .........

(spoiler: Blauwe vinvissen en Witte haaien)

Maar daarover morgen meer.