woensdag 11 jan

12 januari 2023 - Palatka, Florida, Verenigde Staten

Vandaag waren er geen geplande activiteiten voor ons dus besloten we maar vroeg op te staan en richting St Augustine te gaan waar een premium outlet mall is.

Eerst even een goeie bak koffie (Pistache Latte) gehaald bij Starbucks (de koffie in het motel was niet al te best vanmorgen) en daarna naar de Mall.

We waren één van de eerste bezoekers dus het was nog erg rustig. Dat kwam goed uit want dan hadden we eerste keus in de winkels J.

En dat was niet tegen dovemans oren gezegd. Na diverse winkels zoals Calvin Klein, Ralph Lauren en Nike te hebben bezocht kwamen wij aan bij Tommy H. Onze favoriet natuurlijk. In dit filiaal was er heel veel meer keus in de diverse kortingshoekjes dus René heeft zich echt uitgeleefd daar. Het hele jaar in Nederland geen kleren gekocht gaat namelijk niet in je (k)oude kleren zitten dus hij kwam met 2 tassen vol terug. Maar daar kan hij dan ook wel weer een tijdje mee voort J.

Inge ook nog 2 mooie 501 Levis gekocht en haar favoriete Chinobroek bij Tommy H.

Het was inmiddels 1430 uur en besloten we een ander route naar Palatka terug te nemen. Deze route ging via TK Maxx (heel toevallig). Daar heeft René nog een paar Calvin Klein shirts kunnen scoren maar toen was het echt wel klaar vond Inge.

Lekker in de spits teruggereden naar Palatka en Inge voor haar mode adviezen van vandaag getrakteerd op een etentje in een Mexicaans restaurant. En dat was zeer goed bevallen, zeker ook de Margarita J.

Vandaag ook wat filmpjes gemaakt met de GoPro vanuit de auto (die Inge nu aan het monteren is) en dit verhaal geschreven.

Morgen gaan we weer op pad en gaan we een stuk door het National Park Ocala rijden alvorens we voor de lichtjesshow in St Augustine gaan. En natuurlijk ook het oudste huis van Amerika bekijken.

Dus lieve kijkbuis en Internet vriendjes, voor nu weer snaveltjes dicht en oogjes toe.

Tot morgen,

LATERSSSSSSS