Nog een grotere mall.

14 januari 2024 - Dania Beach, Florida, Verenigde Staten

We zijn vandaag naar Fort Lauderdale gereden omdat daar een nog groter winkelcentrum zou zitten. En dat klopt. The sawgrass mall is enorm. Het was een aanslag op mijn voeten maar wel leuke kleding gescoord.  Deze vakantie hebben we last van de jetlag op de heenreis en dat hebben we eigenlijk nog nooit gehad. Maar om 9 uur 's avonds storten we allebei in en om vier uur 's nachts beginnen we al wakker te worden. Lastig.... Het weer is bewolkt en op zondag regent het zelfs. Met moeite gaan de koffers in de auto en we vragen ons af hoe dat moet met al dat gewicht in het vliegtuig terug.... Maar dat is van later zorg. We rijden voor de laatste keer met de Mustang naar Fort Lauderdale en gaan nog een kopje koffie halen bij Dunkin Donuts omdat we zo vroeg zijn. Hadden we beter niet kunnen doen. Overal zwervers en zelfs in de zaak zaten ze met blote voeten op de banken. Om over het toilet maar niet te praten. Dus snel in de auto gestapt en naar de luchthaven gereden. Auto ingeleverd en een taxi genomen naar de haven waar de grote schepen al klaar lagen. Alhoewel we veel te vroeg waren mochten we doorlopen en waren we half twaalf al aan boord in plaats van 13 uur. Wat doe je dan? Nou, je gaat eerst een knappe bak koffie halen en een schaaltje broodpudding met vanillesaus halen zoals mijn moeder hem altijd maakte. Heerlijk gewoon. Ondertussen wachten we nog even op mijn koffer en gaan we zo naar het dek om te genieten van de afvaart. Waarschijnlijk met paraplu maar dat mag de pret niet drukken. Morgen wordt het weer stukken beter en vooral zonniger....en we hebben nog 11 dagen hierna. We houden jullie op de hoogte. Doei doei.

1. Ingrid:
    14 januari 2024