Van koud en regen naar warm en zonnig

15 januari 2024 - Half Moon Cay, Bahama's

We zijn gisteren vertrokken uit Fort Lauderdale en het was koud en nat. De wind waaide hard dus geen uitzwaaiparty. Iedereen zat binnen droog en warm op een enkele verdwaalde vrouw die met een bord stond te zwaaien voor de foto. En ook dat lukte niet omdat de webcam in Fort Lauderdale niet goed stond. Helaas dan maar. We hebben ons maar verwend met een paar cocktails,  een heerlijk diner en een afzakkertje in het Dutch Café. Rene heeft daarna zijn geluk gezocht op de BlackJack tafel waar hij lekker zat. Moe van al het heen en weer gaan van de boot en het vroege opstaan hebben we heerlijk geslapen.

Vanmorgen ben ik bij het wakker worden meteen gaan kijken op de balkon of het al wat rustiger weer was en dat bleek zo te zijn. Mooie zonsopgang gezien en rond een uur of 8 zijn we de fitnessruimte ingegaan. Het was er al druk maar we hebben een goede start gemaakt. Daarna een gezond ontbijtje en op naar Half Moon Cay,  het privé eiland van Holland america line.  Het is er prachtig en de zon brak helemaal door. Een paar uur gezond (Rene ook!!!) en gezwommen en wat eten bij de bbq gehaald. We hebben nu het idee dat we in de the Caraibbean zijn. Wat een verschil met gisteren. Hopelijk houden we het weer zo mooi maar de vooruitzichten zijn prima.

1. Rein en frederique:
    15 januari 2024
    Nou dan maar gauw de Calypso dansen in de Caribean ! ;-) Veel plezier !