Rust

18 mei 2019 - Trenton, Georgia, Verenigde Staten

Gisteren zijn we op weg gegaan van bryson naar chattanooga.  Een rit van drie uur.  Het plan was om wat te winkelen in deze stad. Toen we daar aankwamen zijn we eerst naar chattanooga choo choo gegaan. Een oud trein station hebben ze daar gebruikt en verbouwd als hotel. Ook kan je daar slapen in verbouwde pullmann wagons.  Dit wilde ik heel graag maar door slechte recensies op tripadvisor heb ik daar vanaf gezien. En dat was maar goed ook. Ik vond het oud en verwaarloosd.  Niet de moeite waard een ik was werkelijk opgelucht dat we daar niet hoefden te slapen.

Daarna hebben we de gps ingesteld op een outlet mail, maar dat ging mis. Druk op de weg en uiteindelijk kwamen we in een soort opslag gebied uit waar het er niet gezellig uit zag. We waren er allebei klaar mee. Dus...op naar trenton naar onze airbnb oftewel gehuurd huis. Weer enorm veel verkeer en onderweg nog even gegeten bij Cracker Barrel (lekker).

De gps kon ook dit huis niet vinden maar gelukkig had ik thuis al via Maps de omgeving verkend en na even zoeken vonden we het. We hebben het eerst kwartier alleen maar stil door het huis gelopen en alleen maar wow geroepen.  Het is gigantisch.  Er zit een pooltafel in, een filmzaal, Een geweldige keuken, een grote badkamer, een woonkamer en een pokertafel.  Buiten een  zwembad en het heeft een uitzicht wat je je adem beneemt. Het is te gek voor woorden.  En dus hebben we gisteren besloten om savonds niet naar de rodeo te gaan....dat doen we vanavond.  En vandaag gaan we niet naar ruby falls.  We gaan even rust nemen en een dagje genieten.

1. Erik van der Gragt:
    18 mei 2019
    Jammer dat het station zo tegenviel. Dan is het in een paar jaar tijd flink achteruit gegaan
  2. Monique1968:
    18 mei 2019
    Een prachtig huis inderdaad, met een geweldig uitzicht! Veel plezier.